székhelyszolgáltatás menete

székhelyszolgáltatás menete

Egy székhelyszolgáltatás igénybevétele esetén a szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy átveszi a cég részére érkező hivatalos küldeményeket. Ezeket utána elektronikus formátumban a megadott e-mailben továbbítja az ügyfél részére, és hó végén kipostázza az így összegyűlt leveleket. Természetesen erre csak a szerződés időtartama alatt van jogosultsága. Abban az esetben, ha lejárt a szerződése, és nem rendezte a következő ciklus díját, a székhelyszolgáltató nem veheti át a cég részére érkező leveleket! Nincs élő szerződés, ami a jogalapot szolgáltatná. Ezért nagyon fontos, hogy mindig időben gondoskodjon a szerződési díj kiegyenlítéséről! Ez a későbbiekben komoly problémákat jelenthet, ha egy levél nem lett átvéve. Arra is lehetőség, hogy Ön jelezze a székhelyszolgáltató felé, hogy bizonyos küldeményeket ne vegyen át. Ezt viszont mindenképpen írásban, előre kell rögzíteni, hiszen csak így van rá lehetőség, hogy a székhelyszolgáltató eltérjen a szerződésben vállalt kötelezettségeitől. Előnyös feltételekkel keresse a topcegalapitas.eu weboldalt, ahol részletes leírást olvashat!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Post Navigation