webaruhaz-keszitesEzért rendkívül fontos, hogy a pénzügyi előrejelzéseid minél pontosabban számold majd ki!

A megfelelő termékek kiválasztása
A termékpaletta meghatározása utána ki kell választanod melyik termékeket fogod kínálni a webáruház készítés utána majd. Itt már nem csoportokról beszélünk, hanem termékekről.

Keresd meg a termékeket amiket a vevők szeretnek
Illeszd be a termékeket a termékpalettádba
Rendelj megfelelő mennyiséget a termékekből
Értékesítsd és reagálj a forgalomra (kis forgalom esetében akciózz, nagy forgalomnál rendelj a nagykerből)

Amikor elindul a webáruház és jönnek az első megrendelések már látni fogod milyen termékekből fogy több. Ezek a termékek hozzák majd a bevételed 80%-át. Persze ez sincs kőbe vésve, de azt látom, hogy a kisebb webáruházakban van 20-30 fajta termék amiből napi szinten nagy mennyiséget értékesítenek és vannak termékek amiből kevés fogy.
Mikor akciózzunk és mikor ne?
Akkor kell akciózni amikor szeretnéd növelni a bevételed. Azonban, ha akciózol egy terméket amiből kevés van raktáron akkor öngólt rugsz, mert az a termék mennyiség amúgy is eladható lenne akció nélkül is csak picit hosszabb idő alatt.

Mikor érdemes akkor akciózni? Akkor ha a raktárkészlet megfelelő és teljesíteni tudod a növekvő megrendelés igényeket is. Vannak kivételek is, pl. parfüm webáruházakban az utolsó darabokat kiemelten tüntetik fel a nyitóoldalon.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Post Navigation